2011. augusztus 26., péntek

4-5 éves Márkás fiú csomi akár 1 Ft-ért !!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Üdv Kedves Látogató !!!
Ezen az aukción egy 9 db-os márkás fiú csomagra licitálhatsz.
Egyik ismerősünktől kaptuk, de nekünk óriási ( kisnövésű és vékonyka a kisfiam : )  )
Ezért nem tárolgatom mert nagyon soká lenne jó neki.
Tehát a csomag tartalmaz 9 db ruhát:
- Palomino barna kordbársony nadrág , 110-es méretű , jó állapotban, hibátlan.
- OshKosh nevezetű szürke kordbársony nadrág , jó állapotban , a térdén látszik a használat de nem vészes nem lyukas.
- Szintén szürke kordbársony nadrág 4-5 évesre szerintem 110 -es ez is mint a másik kettő, ennek a szárán látszik a használat de nem vészes.
- Nike melegítő nadrág talán keki színű, szerintem 110 -es, vékony anyagú hálós a belseje, szárán látszik a használat de nem vészes pár szálhúzódás is található rajta.
- Teljesen új ujjatlan karakteres felső, Como Kids nevezetű.
- Mark & Spencer kék-barna csíkos vastagabb hosszú ujjú felső jó állapotban, nincs hibája 110-116-os.
- Cherokee kötött pulcsi, gyönyörű állapotban, 104-es .
- Prenatal remélem jól írtam : ) hosszú ujjú vékonyabb felső, jó állapotban, nincs hibája. 104-es
- Athletic feliratú pulcsi méretet nem találtam benne szerintem 104-110, jó állapotban.
Tehát ezekről a rucikról lenne szó, minden kérdésre szívesen válaszolok.
Az aukció 1 Ft-ről indul nincs min. ár és a legmagasabb licit viszi.
Köszönöm, hogy benéztél.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-08-28 19:58
. 4-5 éves Márkás fiú csomi akár 1 Ft-ért !!! - Jelenlegi ára: 1 Ft